30 Ιαν 2009

ΤΑ ΧΕΡΙΑ και ΤΟ ΓΡΑΜΜΑ

Δύο τραγούδια, που κάθε φορά που τα ακούω …ανατριχιάζω και δακρύζω!

Τα χέρια

Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Μουσική: Γιάννης Σπανός
Πρώτη εκτέλεση: Μανώλης Μητσιάς

Τα χέρια που άγγιζαν αυτά τα μαλλιά
τα χέρια που φύτεψαν αυτή τη μηλιά
σαν φύλλα ξερά που τα παράσυρε η βροχή
το χώμα αγκαλιάζουνε σπαρμένα στη γη.


Τα μάτια που έδιναν στ' αστέρια το φως
τα μάτια που έλαμπαν σαν ήλιος κρυφός
τα μάτια σου αυτά τα γελαστά είναι κλειστά
λυχνάρια που σβήστηκαν στο χιόνι μπροστά.


Καινούργιο φθινόπωρο και ακόμα να βγεις
σαν άσπρο χρυσάνθεμο στη φλούδα της γης
Να βγεις να μου πεις αν καρτερείς να ξαναρθώ
στα χέρια σου αγάπη μου για να ζεσταθώ.

Το γράμμα

Στίχοι/Μουσική: Θωμάς Μπακαλάκος
Πρώτη εκτέλεση: Χάρις Αλαξίου

Γεια και χαρά σας, αγάπες μου, γεια χαρά σας
Ας ήταν όνειρο που είμαι μακριά σας
Η μοναξιά την καρδιά μου λιώνει
τη ματώνει, τη ματώνει

Να δώσεις δυο φιλάκια στη Μυριοκαλή
κι αυτό το λουλουδάκι για σένα
Κι αύριο μην ξεχάσεις, που είναι Κυριακή
να βάλεις τα καλά σου για μένα
Σ’ αγαπώ πολύ, σ’ αγαπώ πολύ

Είχε μια γλύκα τέτοια ο φετινός χειμώνας
Έβγαλε ανθάκια ακόμα κι ο στρατώνας
Χτες βγήκα και πήγα στο Βαγγέλη
χαιρετίσματα σου στέλνει

Να δώσεις δυο φιλάκια...

Γράψε μου, θέλω να μάθω το πώς περνάτε
και η Αννούλα μας αν με θυμάται
Για τη γαρδένια μου στο μπαλκόνι
μαραζώνει, μαραζώνει

Να δώσεις δυο φιλάκια...

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ωραίες εποχές. Ο στίχος δεν είχε εμπορευματοποιηθεί, προλαβαίναμε να κάνουμε δικά μας τα τραγούδια και η ζωή μας είχε περισσότερο συναίσθημα.

Φιλοι μουσικης της Βοιωτιας είπε...

Συμφωνώ μαζί σου pandora.
Είναι που οι στίχοι και η μουσική έβγαιναν από την καρδιά του δημιουργού και άγγιζαν την καρδιά του ακροατή. Στα σημερινά τραγούδια σπάνια το συναντάμε.
Σου εύχομαι ένα ευχάριστο βράδυ και ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!