21 Νοε 2008

''ΑΚΑΠΕΛΑ'' - ΘΕΛΕΙ ΜΑΓΚΙΑ

Στίχοι: Ευσταθία
Μουσική: Ευσταθία
Πρώτη εκτέλεση: Φίλιππος Πλιάτσικας & Ευσταθία (Ντουέτο)

Αν τύχει και μ΄ ερωτευτείς
πολλά μπορεί να υποστείς
απ΄ τις αρχές θα΄ ναι μεγάλες οι κυρώσεις
Οι ανυπότακτες καρδιές
φέρουν πολύ βαριές ποινές
γι΄ αυτό καλύτερα σε μένα
μην ενδώσεις
Θέλει μαγκιά για ν΄ αρνηθείς
της σιγουριάς τα κυβικά
για έναν έρωτα να πεις
εγώ θα ζω με δανεικά
θέλει μαγκιά για να δοθείς
σε ένα πάθος δυνατό
μα εσύ μωρό μου δεν διαθέτεις απ΄ αυτό

Αν τύχει και μ΄ ερωτευτείς
θα χάσεις την καλή δουλειά
και θα διωχτείς απ ΄την μεγάλη εταιρεία
Κι εκεί που όλα πάν΄ καλά
με σπίτια και εξοχικά
στο δρόμο θα βρεθείς
χωρίς να έχεις μία
Θέλει μαγκιά για ν ΄ αρνηθείς
της σιγουριάς τα κυβικά
για έναν έρωτα να πεις
εγώ θα ζω με δανεικά
θέλει μαγκιά για να δοθείς
σε ένα πάθος δυνατό
μα εσύ μωρό μου δεν διαθέτεις απ΄ αυτό

Θέλει μαγκιά να μπορέσεις να δεις
τη ζωή καθαρά και να πεις γεια χαρά
Σ΄ ότι σε δένει σε κρατάει στη γη
και δεν σ΄ αφήνει να πετάς σαν πουλί
Όμως το βόλεμα είναι βόλεμα μωρό μου
πού ν΄ αφήσεις τη χλιδή μια αξία σταθερή
και να γυρίσεις πάλι στα ζόρια τα ίδια
αυτό το κάνουν μόνο όσοι έχουν μεγάλα ....
Θέλει μαγκιά για ν΄ αρνηθείς
της σιγουριάς τα κυβικά
για έναν έρωτα να πεις
εγώ θα ζω με δανεικά
θέλει μαγκιά για να δοθείς
σε ένα πάθος δυνατό
μα εσύ μωρό μου δεν διαθέτεις απ΄ αυτό

Θέλει μαγκιά να μπορέσεις να δεις
τη ζωή καθαρά και να πεις γεια χαρά
Σ΄ ότι σε δένει σε κρατάει στη γη
και δεν σ΄ αφήνει να πετάς σαν πουλί

Δεν υπάρχουν σχόλια: